Resultaten
- 10+Top 10 resultaten
- 25%Conversieratio
Industrie
Voedsel en categring
Bedrijfsgrootte
5-10 medewerkers
Website
soepreme.beOver Soeprème
Bij Soeprème maken ze het onmogelijke waar. Ze verbinden collega’s, ontstressen medewerkers en maken kinderen gezonder. En dat allemaal door soep te leveren. Warm, dagvers en schepklaar, rechtstreeks in de keuken van je bedrijf of school. Zo halen ze ook bij jou de druk van de ketel.
De uitdaging
- De oude website van Soeprème bestond slechts uit 1 pagina en sprak het doelpubliek niet aan.
- De vernieuwde branding doortrekken naar hun nieuwe website.
- De conversieratio van de vorige website verbeteren.
Aanspreken van het doelpubliek
Het doelpubliek van Soeprème bestaat uit scholen en bedrijven. We kozen ervoor om per doelpubliek een aparte pagina aan te maken. Door content te maken voor elk doelpubliek, kunnen de pagina's beter vindbaar gemaakt worden in zoekmachines. Daarnaast helpt het ook om de gebruikers zich meer aangesproken en begrepen te laten voelen wat de drempel verlaagt om actie te nemen.
Focus op conversie
Om de conversies te verhogen kozen we ervoor om zoveel mogelijk nadruk te leggen op het aanvragen van een gratis proefpakket. Doorheen de website voegden we call to actions toe en we maakten het formulier zo eenvoudig mogelijk.
Maandelijkse menu's
Om de interne administratie te vereenvoudigen maakten we een aparte 'maandelijkse menu' pagina aan. Soeprème kan eenvoudig elke maand op één plaats de menu's aanpassen. Klanten kunnen telkens dezelfde URL gebruiken om het menu te bekijken. Hogere gebruiksvriendelijkheid, minder administratie.
Maarten hanteerde van begin tot einde een goede structuur en werkwijze. Er werd goed geluisterd en communicatie onderhouden tijdens de opbouw van de website. Wij zijn alvast 100% tevreden. Onze website 'suckt' alvast niet!